**
~*** Φάκελος "Υδρογονάνθρακες & ορυκτά" σε Α.Σαμαρά - Θα αλλάξουν τη μοίρα της χώρας; :
~ To "χαρτί" των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων και του ορυκτού πλούτου στον ελληνικό χώρο ετοιμάζεται να παίξει η κυβέρνηση μέχρι το τέλος του έτους στην προσπάθειά της να αλλάξει το οικονομικό κλίμα, τόσο από το εξωτερικό προς το εσωτερικό, αλλά κυρίως σε ότι αφορά την εσωτερική αγορά η οποία πάσχει από "οικονομική κατάθλιψη".
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός Α.Σαμαράς θεωρεί ότι κάποια "καλά νέα" από το μέτωπο των ερευνών υδρογονανθράκων σε Κρήτη και Ιόνιο (τα οποία "καλά νέα" πιθανολογούνται με ποσοστό 80% σε ότι αφορά τις αξιοποιήσιμες ποσότητες, θα μπορούσε να μεταβάλει προς το θετικότερο το οικονομικό κλίμα έναντι της Ελλάδας. Σύμφωνα με τα στοιχεία φακέλου που βρίσκεται το πρωθυπουργικό γραφείο, στον Πατραϊκό Κόλπο, τα Ιωάννινα και το Κατάκολο και ανοιχτά της Κέρκυρας στις περιοχές «Αχιλλέας» και «Πύρρος» υπάρχουν βεβαιωμένα κοιτάσματα πετρελαίου 300 με 500 εκατ. βαρέλια, ενω συνολικά υπολογίζεται ότι μπορούν να φτάσουν τα 2,5 δισ. βαρέλια. Υπάρχουν αναφορές αμερικανικών κέντρων για δεκαπλάσιες ποσότητες, αλλά καλό είναι να κρατάμε "μικρό καλάθι" έτσι ώστε αντί της εθνικής ανάτασης να μην υπάρξει "εθνική απογοήτευση".
Τα βεβαιωμένα κοιτάσματα αναφέρεται στο φάκελο, μπορούν να δώσουν για τα επόμενα 20 με 25 χρόνια στο δημόσιο έσοδα 15 με 20 δισ. δολάρια (με τιμές βαρελιού 80 έως 100 δολάρια). Υπολογίζεται δε, ότι μετά το 2015 οι τιμές του πετρελαίου θα εκτιναχθούν μόνιμα επάνω από τα 100 δολ. το βαρέλι.
Στο Ιόνιο Πέλαγος λόγω ύπαρξης ασβεστολιθικών κοιτασμάτων αναμένεται η ύπαρξη κυρίως πετρελαίου με πιθανότητες 80%. Για τα κοιτάσματα ανοικτά της Κέρκυρας, τον Πύρρο και τον Αχιλλέα οι εκτιμήσεις είναι από συγκριτικές αναλογίες των κοιτασμάτων πετρελαίου που έχουν βρεθεί στην Απούλια, γεωλογική Λεκάνη που βρίσκεται στα Αππένινα Όροι της Νότιας Ιταλίας και εκτείνεται μέχρι το Ιόνιο Πέλαγος (Κεφαλονιά και Ζάκυνθο) περνώντας μέσα από το κόλπο του Τάραντα.
Αντίθετα οι ψαμμίτες στην περιοχή της νότιας Κρήτης δείχνουν ότι έχουμε μεγάλα κοιτάσματα φυσικού αερίου σε ποσοστό 80%.
Στο ίδιο φάκελο υπάρχει και αναφορά για τον ορυκτό πλούτο που υπολογίζεται η αξία του στα 28 δισ. ευρώ μόνο για τα εντοπισθέντα κοιτάσματα χρυσού, χαλκού, μόλυβδου, ψευδάργυρου, άργυρου, αντιμονίτης κλπ ..
Μόνο ο μεταλλευτικός χώρος της περιοχής Βάθης - Γερακαρίου στον νομό Κιλκίς, έχει βέβαια απολήψιμα αποθέματα 1,5 δισ. ευρώ και αναμενόμενα αποθέματα αξίας 7 δισ. ευρώ.
Στις περιοχές Πολυκάστρου - Σκρα στο Κιλκίς και του Καλλυντηρίου στη Ροδόπη. Η συνολική αξία των βέβαιων αποθεμάτων είναι 1 δισ. ευρώ και των αναμενόμενων στα 3 δισ. ευρώ. Δηλαδή στα μεταλλεία Βάθης - Γερακαρίου, Πολυκάστρου - Σκρα και Καλλυντηρίου τα βέβαια αποθέματα είναι 2,5 δισ. ευρώ και τα αναμενόμενα 10 δισ. ευρώ.
Στην ευρύτερη περιοχή του Λαυρίου έχουν εντοπιστεί 366 διαφορετικά ορυκτά που την κατατάσσουν στην τέταρτη θέση παγκοσμίως, ενώ μόνο στη Χαλκιδική τα κοιτάσματα είναι αξίας άνω των 12 δισ. ευρώ.
Ωραίο κόλπο σκαρφίστηkαν στην Άγκυρα για να απορροφήσουν οικονομικά το Καστελόριζο (Μεγίστη): Ο Τούρκος υπουργός ΕΕ, Εγκεμέν Μπαγίς είπε ότι "Το αεροδρόμιο του Καστελόριζου βρίσκεται σε απόσταση 3 λεπτών από το Κάς , ενώ εκείνο της Αττάλειας απέχει 2,5 ώρες και ότι με αμοιβαίες συμφωνίες θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ελληνικό αεροδρόμιο"!
Για πρώτη φορά το θέμα της χρησιμοποίησης του ελληνικού αεροδρομίου στο Καστελόριζο το είχε θέσει τον Μάρτιο ο δήμαρχος της τουρκικής πόλης του Κάς, Αμπντουλλάχ Γκιουλτεκίν, επειδή δήθεν εκεί δεν μπορεί να κατασκευαστεί αεροδρόμιο λόγω μή ύπαρξης επίπεδης έκτασης που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του.
Εμείς λέμε αντί να δαπανούν χρήμα για να κατασκευάζουν βάσεις εκτόξευσης πολλαπλών εκτοξευτών πυραύλων καυ αυτοκινούμενων πυροβόλων, όπως έχουν κάνει απέναντι από την Μεγίστη, να σκάψουν και να κάνουν το δικο τους αεροδρόμιο...
~ Επίσκεψη-πρόκληση στην Δυτική Θράκη θα πραγματοποιήσει ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης Μπεκίρ Μποζντάγ "για να... προσευχηθεί" με αφορμή την προσευχή του Μπαϊραμίου μεταξύ 17-19 Αυγούστου. Στις 17 Αυγούστου θα μεταβεί στην Κομοτηνή και θα επισκεφθεί τους Συνδέσμους που ίδρυσαν. Στην συνέχεια θα κάνει το γεύμα Ιφτάρ μαζί με τους εξτρεμιστές της μειονότητας στο χωριό Φιλλύρα και στις 18 Αυγούστου θα μεταβεί στην Ξάνθη.
Στο μεταξύ γεύμα Ιφτάρ παρατέθη κοντά στα ελληνοτουρκικά σύνορα με συμμετοχή μουσουλμάνων Δυτικής Θράκης και Τούρκων, γράφει η εφημερδια Yeni Safak.
Με τον τίτλο «Ιφτάρ αδελφοσύνης στο μηδενικό σημείο» γράφει ότι ο «Σύνδεσμος Αλληλεγγύης «Τούρκων» Δυτικής Θράκης» οργάνωσε πρόγραμμα Ιφτάρ ( γεύμα μετά την διακοπή της καθημερινής νηστείας κατά την διάρκεια του Ραμαζανίου» , στην Κεσάνη που είναι κοντά στο μηδενικό σημείο των ελληνοτουρκικών συνόρων. Στο γεύμα έλαβαν μέρος 800 άτομα από την Δυτική Θράκη και από διάφορες πόλεις της Τουρκίας.
Στο γεύμα Ιφτάρ παρέστησαν οι «μουφτήδες» της μειονότητας από την Δυτική Θράκη Ιμπραχήμ Σερίφ και Αχμέτ Μετέ καθώς επίσης οι βουλευτές Αϊχάν Καραγιουσούφ και Αχμέτ Χατζηοσμάν , ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Ιλχάν Σενέρ , οι βουλευτές του ΑΚΡ Χακάν Τσαβούσογλου και Μεχμέτ Μουεζίνογλου και ο βουλευτής του CHP Κεμάλ Ντεγιρμένντερελί.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
~ «Είναι ένα εκπληκτικό δείγμα από τους τεράστιους αρχαιολογικούς θησαυρούς που κρύβει, όχι μόνο η ελληνική γη, αλλά και που σκεπάζει η ελληνική θάλασσα», ανέφερε ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς κατά το χαιρετισμό του στις εκδηλώσεις για τα εγκαίνια του Μουσείου Εναλίων Αρχαιοτήτων στην Πύλο.
Όπως είπε ο κ. Σαμαράς, ενώ οι επίγειοι αρχαιολογικοί μας θησαυροί είναι παγκοσμίως γνωστοί, πολύ λιγότεροι γνωστές είναι οι ενάλιες αρχαιότητες. «Εξ ίσου πλούσιες, εξ ίσου εντυπωσιακές, εξ ίσου αποκαλυπτικές, αν και συχνά είναι και πιο δραματικές: Γιατί αφορούν σε ναυάγια πλοίων κυρίως, και - κάποιες φορές - σε βυθισμένες πόλεις».
Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, η προστασία των εναλίων αρχαιοτήτων είναι το ένα ζήτημα που τίθεται. Γιατί μια χώρα σαν την Ελλάδα, με τόσο τεράστια ακτογραμμή και τέτοιους πολύτιμους θησαυρούς σε μικρό σχετικό βάθος, είναι εύκολος στόχος για την αρχαιοκαπηλία.Όπως είπε ο κ. Σαμαράς, ενώ οι επίγειοι αρχαιολογικοί μας θησαυροί είναι παγκοσμίως γνωστοί, πολύ λιγότεροι γνωστές είναι οι ενάλιες αρχαιότητες. «Εξ ίσου πλούσιες, εξ ίσου εντυπωσιακές, εξ ίσου αποκαλυπτικές, αν και συχνά είναι και πιο δραματικές: Γιατί αφορούν σε ναυάγια πλοίων κυρίως, και - κάποιες φορές - σε βυθισμένες πόλεις».
Επίσης, όπως είπε ο κ. Σαμαράς, η ανάδειξη των εναλίων αρχαιοτήτων είναι το άλλο μεγάλο ζήτημα: Σας θυμίζω ότι ο περίφημος «μηχανισμός των Αντικυθήρων», που ουσιαστικά ανέτρεψε όσα ξέραμε για τη μηχανική, την τεχνολογία της ελληνικής αρχαιότητας, βρέθηκε σε ναυάγιο πλοίου σε βάθος από 40 ως 64 μέτρα. Κι ενώ έμεινε στο βυθό για 2000 χρόνια περίπου, χρειάστηκαν άλλα 100 χρόνια για να προβληθεί και να εκτιμηθεί όπως αξίζει.
Το τρίτο ζήτημα στο οποίο αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός είναι η αξιοποίηση και η προβολή, όχι μόνο των ευρημάτων, αλλά και των σημείων που βρέθηκαν - εφ’ όσον είναι προσβάσιμα - ως αρχαιολογικοί χώροι. Η Ελλάδα έχει κοντά στις ακτές και σε μικρό σχετικά βάθος εκατοντάδες τέτοιους χώρους πολύ μεγάλου αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Θα μπορούσαν να αποτελέσουν αληθινό μαγνήτη για την προσέλκυση απ’ όλο τον κόσμο επισκεπτών που θέλουν να συνδυάσουν τη χαρά της θάλασσας και της κατάδυσης με μιαν ανεπανάληπτη εμπειρία πολιτισμού.
«Δυστυχώς μόνο τα τελευταία χρόνια έχουμε ανακαλύψει τις δυνατότητες που μας προσφέρει αυτή η άγνωστη αλλά πολύ σημαντική πλευρά της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Ευτυχώς, έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα, και οι δύο εκθέσεις που βλέπουμε εδώ, αποτελούν απόδειξη της δουλειάς που γίνεται», σημείωσε στη συνέχεια ο κ. Σαμαράς, ο οποίος πρόσθεσε στη συνέχεια:
«Θυμάμαι στο πολύ μικρό – αλλά αξέχαστο για μένα – χρονικό διάστημα που έμεινα στο υπουργείο Πολιτισμού, το 2009, η ανάπτυξη της ενάλιας αρχαιολογίας ήταν μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες που είχαμε θέσει.
Τώρα, από άλλη θέση – και παρά τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα – επαναφέρω αυτή την προτεραιότητα. Το γιατί, δεν χρειάζεται να σας το πω εγώ, το είδατε μόνοι σας στα εκθεσιακά αντικείμενα. Και να θυμάστε, ότι πέρα από αυτά που βλέπετε, είναι πάντα αυτά που δεν βλέπετε, αυτά που υπάρχουν ακόμα στους βυθούς των θαλασσών μας, αδιάψευστοι μάρτυρες, ενός ανεπανάληπτου Πολιτισμού.
Αυτά που θα δούμε τώρα, στην ιστορική οικία Τσικλητήρα, αποτελούν την έκθεση Ρενέ Πιώ, για τον Επαναστατικό αγώνα στο Μοριά, και ιδιαίτερα για τη συμμετοχή των φιλελλήνων σε όλη την Επανάσταση και τη Ναυμαχία του Ναβαρίνου. Πρόκειται για μια μεγάλης σημασία συλλογή που αναδεικνύει ιδιαίτερα το χώρο της Πύλου, ως μεγάλης ιστορικής σημασίας. Και με την μετεγκατάσταση της έκθεσης εδώ, δένει απόλυτα με το φυσικό και ιστορικό περιβάλλον. Κυριολεκτικά βλέπεις τις εικαστικές απεικονίσεις του τότε και βγαίνοντας έξω κοιτάς τον ίδιο χώρο, δύο αιώνες αργότερα. Ένα καταπληκτικό ταξίδι στο χρόνο και στην Ιστορία μέσα σε λίγα μέτρα.
Να σημειωθεί ότι ο Ρενέ Πιώ για εδώ προόριζε την έκθεσή του από την αρχή. Τώρα η έκθεση του βρήκε τη ιδανική θέση της, χάρη στη σωστή απόφαση να μεταφερθεί από το Κάστρο στην ιστορική οικία Τσικλητήρα».
Καταλήγοντας, ο κ. Σαμαράς τόνισε: «Περνάμε δύσκολα. Θα περάσουμε κι άλλες δυσκολίες. Αλλά είμαστε Έλληνες. Και σε αυτή την πατρίδα, τα πάντα, όπου και αν γυρίσει κανείς να δει, ξεχειλίζουν από Πολιτισμό. Ακόμα και οι θάλασσές της… Αυτή την απόδειξη είδαμε σήμερα. Σε μας μένει να σταθούμε αντάξιοι αυτής της κληρονομιάς. Όχι μόνο ως φύλακες».
*** Ιδιωτικοποιείται το λιμάνι της Πύλου
* Το λιμάνι της Πύλου είναι ανάμεσα στα 23 λιμάνια της Ελλάδας που θα ιδιωτικοποιηθούν μέσω σύμβαση παραχώρησης. Την ίδια ώρα η φημολογία αναφορικά με το ενδιαφέρον Τούρκων επενδυτών για μαρίνες στην Πελοπόννησο φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη μαρίνα της Πύλου, η οποία παραμένει ανολοκλήρωτη και άρα αναξιοποίητη.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, όπως έγινε γνωστό χθες, μεταφέρεται στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) το δικαίωμα παραχώρησης σε τρίτους -μέσω συμβάσεων παραχώρησης- κάθε δικαιώματος χρήσης, διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης 23 λιμένων και τουριστικών λιμένων της χώρας.
Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, πρόκειται για λιμένες και τουριστικούς λιμένες σε Πύλο, Ζάκυνθο, Κατάκολο, Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδας, Καλαμαριά (Αρετσού), Κω, Αλιμο, Υδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι), Σούδα και Αργοστόλι.
Μέχρι την ανάληψη των σχετικών υποχρεώσεων από τον ιδιώτη παραχωρησιούχο, έχει προβλεφθεί τα δικαιώματα χρήσης, διοίκησης, συνήθους διαχείρισης και εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων λιμανιών να συνεχίσουν να ασκούνται από τους φορείς που τα ασκούν μέχρι την έναρξη ισχύος της συμβάσεως παραχώρησης.
ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΠΥΛΟΥ;
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" ο τουρκικός επιχειρηματικός όμιλος Dogus Holding έχει ήδη κάνει γνωστό ότι σκοπεύει να προχωρήσει στην επένδυση τουλάχιστον 20 εκατομμυρίων ευρώ αγοράζοντας μαρίνες στην Κέρκυρα, τη Λευκάδα και την Πελοπόννησο". Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Πελοπόννησο δεν υπάρχουν άλλες ημιτελείς μαρίνες, ενώ η μαρίνα της Καλαμάτας λειτουργεί χωρίς προβλήματα και δεν υπάρχει λόγος να πουληθεί στον τουρκικό όμιλο. Ενδεχομένως λοιπόν να υπάρχει τούρκικο ενδιαφέρον για τη μαρίνα της Πύλου.
Ανεξάρτητα όμως από το αν υπάρχει τουρκικό ενδιαφέρον ή όχι, η ολοκλήρωση της μαρίνας έρχεται ξανά στο προσκήνιο καθώς η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ιδιωτικοποιήσει το λιμάνι της Πύλου. Η μαρίνα είναι σίγουρο ότι θα προσελκύσει πολλούς επενδυτές, καθώς το λιμάνι της Πύλου αγγίζει τον θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει το Ιόνιο με το Αιγαίο Πέλαγος και από τον οποίο περνούν πολλά ιδιωτικά σκάφη αναψυχής.
** Επιδρομή ανηλίκων με τσεκούρι στα καλώδια του τρένου
** Ατυχοι στάθηκαν οι "κυνηγοί χαλκού" που προσπάθησαν τα ξημερώματα της περασμένης Τετάρτης να κλέψουν τα καλώδια του ΟΣΕ στο σταθμό του Ασπροχώματος. Οι γείτονες άκουσαν τη φασαρία, βγήκαν στο μπαλκόνι κι άρχισαν να φωνάζουν δυνατά ότι κάλεσαν την Αστυνομία. Οι ανήλικοι τσιγγάνοι, όχι παραπάνω από 15 - 16 χρόνων, όπως μας τους περιέγραψε περίοικος, τράπηκαν σε φυγή αφήνοντας πίσω τους το τσεκούρι με το οποίο προσπάθησαν να κόψουν τα καλώδια. Οι δράστες ήταν δύο και κατάφεραν να ξεφύγουν αφήνοντας πίσω τους τα καλώδια που είχαν αρχίσει να ξηλώνουν από τη σιδηροδρομική γραμμή. Οι περίοικοι, ωστόσο, δεν κάλεσαν στ' αλήθεια την Αστυνομία γιατί όπως είπαν έχουν κουραστεί να καλούν τους αστυνομικούς και να μη γίνεται τίποτα. Μέχρι να φτάσουν, οι δράστες εξαφανίζονται, ενώ με την πρώτη ευκαιρία επιστρέφουν για να τελειώσουν το έργο τους. Ηδη ο σταθμός του ΟΣΕ στο Ασπρόχωμα έχει λεηλατηθεί και ό,τι είδους σιδερικό υπήρχε μέσα το φόρτωσαν "κυνηγοί μετάλλων" σε αγροτικά και το πήραν. Οι περίοικοι λένε πως ακόμη και ο εξοπλισμός της κουζίνας (ψυγείο, κουζίνα κ.λπ.), που υπήρχε μέσα εξαφανίστηκε. Οπως και μια παλιά πλάστιγγα με την οποία ζύγιζαν τα εμπορεύματα που φορτώνονταν στα τρένα.
Επιπλέον, για αρκετά μεγάλο διάστημα ο εγκαταλελειμμένος σταθμός είχε μετατραπεί σε στέκι ναρκομανών. Μέχρι πρόσφατα οι ναρκομανείς, οι οποίοι είναι γνωστό πως προμηθεύονται τη δόση τους στον κοντινό τσιγγάνικο καταυλισμό «Παναγάκια», κατέφευγαν στις άδειες αίθουσες του σταθμού για να κάνουν χρήση. Συχνά οι περίοικοι όχι μόνο έβλεπαν τους χρήστες ναρκωτικών να μπαίνουν μέσα αλλά άκουγαν και σπασίματα. Αλλωστε από τα σπασμένα τζάμια φαίνονται οι ζημιές που έχουν προκληθεί αλλά και πως οι αίθουσες, εκτός από προσωρινό καταφύγιο, χρησιμοποιούνται και ως αφοδευτήρια.
Μάλιστα όπως λένε οι περίοικοι επανειλημμένα διαμαρτυρήθηκαν στον ΟΣΕ, προκειμένου να τοποθετηθεί ένας φύλακας, ή έστω ο σταθμός να κλειδωθεί καλά. Το μόνο που έγινε μετά τις διαμαρτυρίες τους ήταν προ ολίγων ημερών να μπουν λουκέτα στις πόρτες, τα οποία είναι αμφίβολο αν θα κρατήσουν μακριά όσους χρησιμοποιούν ως καταφύγιο τις εγκαταλελειμμένες αίθουσες. Αλλωστε εύκολα μπορεί κανείς να μπει από τα ανασφάλιστα και ανοιχτά από μέσα παράθυρα. Ν.Κ.
*** Την Παρασκευή και το Σάββατο 15.300 αυτοκίνητα πέρασαν από τα διόδια στο Μάναρη
* Χιλιάδες επισκέπτες προτιμούν και φέτος ως προορισμό τη Νότια Πελοπόννησο και τη Μεσσηνία για τις διακοπές του Δεκαπενταύγουστου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της κοινοπραξία "Μορέας", από τα διόδια της γέφυρας Μάναρη, το διήμερο της Παρασκευής 10 και του Σαββάτου 11 Αυγούστου, στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα πέρασαν 15.300 οχήματα - ενώ τις καθημερινές ο αριθμός των οχημάτων συνήθως δεν ξεπερνά τα 3.000. Αυξημένη, αλλά μικρότερη κατά ποσοστό περίπου 5% σε σύγκριση με πέρυσι, ήταν η κίνηση και στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας.
Ενδεικτικά, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Νικήτας Μπούρας, την Παρασκευή 10 και Σάββατο 11 του μήνα, εκτός των τακτικών δρομολογίων από Αθήνα, έγιναν ακόμα 16 έκτακτα δρομολόγια. Σήμερα, παραμονή Δεκαπενταύγουστου, υπολογίζεται ότι τα έκτακτα δρομολόγια από Αθήνα θα φτάσουν τα 8, με καλές πληρότητες όπως και των περασμένων ημερών. Επιπλέον, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας έχει σε ετοιμότητα λεωφορεία στην περίπτωση που χρειαστούν παραπάνω δρομολόγια για τους τουριστικούς προορισμούς εντός του νομού. Άλλωστε ήδη αυξημένη κίνηση παρατηρείται στις τοπικές γραμμές για Καρδαμύλη, Στούπα και Αγ. Νικόλαο Μάνης, καθώς και προς Κορώνη και Πύλο.
Η συνηθισμένη επιβατική κίνηση παρατηρείται στις υπόλοιπες γραμμές του ΚΤΕΛ εκτός και εντός Μεσσηνίας, αφού φέτος το καλοκαίρι «δεν ξεκίνησε καλά. Η μείωση της επιβατικής κίνησης κυμαίνεται, ανάλογα με τον προορισμό, από 12% έως 15% σε σύγκριση με πέρυσι», αναφέρει ο κ. Μπούρας.
Σημειώνεται πως για να μην υπάρξει ταλαιπωρία των επιβατών, το ΚΤΕΛ έχει φροντίσει να υπάρχει ένας ακόμη υπάλληλος στα εκδοτήρια, ενώ ανοιχτό περισσότερες από 16 ώρες την ημέρα παραμένει το γραφείο Κίνησης. Ν.Κ.
*** ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΗΝΑ ΙΟΥΛΙΟ 2012
Επιπλέον, για αρκετά μεγάλο διάστημα ο εγκαταλελειμμένος σταθμός είχε μετατραπεί σε στέκι ναρκομανών. Μέχρι πρόσφατα οι ναρκομανείς, οι οποίοι είναι γνωστό πως προμηθεύονται τη δόση τους στον κοντινό τσιγγάνικο καταυλισμό «Παναγάκια», κατέφευγαν στις άδειες αίθουσες του σταθμού για να κάνουν χρήση. Συχνά οι περίοικοι όχι μόνο έβλεπαν τους χρήστες ναρκωτικών να μπαίνουν μέσα αλλά άκουγαν και σπασίματα. Αλλωστε από τα σπασμένα τζάμια φαίνονται οι ζημιές που έχουν προκληθεί αλλά και πως οι αίθουσες, εκτός από προσωρινό καταφύγιο, χρησιμοποιούνται και ως αφοδευτήρια.
Μάλιστα όπως λένε οι περίοικοι επανειλημμένα διαμαρτυρήθηκαν στον ΟΣΕ, προκειμένου να τοποθετηθεί ένας φύλακας, ή έστω ο σταθμός να κλειδωθεί καλά. Το μόνο που έγινε μετά τις διαμαρτυρίες τους ήταν προ ολίγων ημερών να μπουν λουκέτα στις πόρτες, τα οποία είναι αμφίβολο αν θα κρατήσουν μακριά όσους χρησιμοποιούν ως καταφύγιο τις εγκαταλελειμμένες αίθουσες. Αλλωστε εύκολα μπορεί κανείς να μπει από τα ανασφάλιστα και ανοιχτά από μέσα παράθυρα. Ν.Κ.
*** Την Παρασκευή και το Σάββατο 15.300 αυτοκίνητα πέρασαν από τα διόδια στο Μάναρη
* Χιλιάδες επισκέπτες προτιμούν και φέτος ως προορισμό τη Νότια Πελοπόννησο και τη Μεσσηνία για τις διακοπές του Δεκαπενταύγουστου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της κοινοπραξία "Μορέας", από τα διόδια της γέφυρας Μάναρη, το διήμερο της Παρασκευής 10 και του Σαββάτου 11 Αυγούστου, στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα πέρασαν 15.300 οχήματα - ενώ τις καθημερινές ο αριθμός των οχημάτων συνήθως δεν ξεπερνά τα 3.000. Αυξημένη, αλλά μικρότερη κατά ποσοστό περίπου 5% σε σύγκριση με πέρυσι, ήταν η κίνηση και στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας.
Ενδεικτικά, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Νικήτας Μπούρας, την Παρασκευή 10 και Σάββατο 11 του μήνα, εκτός των τακτικών δρομολογίων από Αθήνα, έγιναν ακόμα 16 έκτακτα δρομολόγια. Σήμερα, παραμονή Δεκαπενταύγουστου, υπολογίζεται ότι τα έκτακτα δρομολόγια από Αθήνα θα φτάσουν τα 8, με καλές πληρότητες όπως και των περασμένων ημερών. Επιπλέον, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας έχει σε ετοιμότητα λεωφορεία στην περίπτωση που χρειαστούν παραπάνω δρομολόγια για τους τουριστικούς προορισμούς εντός του νομού. Άλλωστε ήδη αυξημένη κίνηση παρατηρείται στις τοπικές γραμμές για Καρδαμύλη, Στούπα και Αγ. Νικόλαο Μάνης, καθώς και προς Κορώνη και Πύλο.
Η συνηθισμένη επιβατική κίνηση παρατηρείται στις υπόλοιπες γραμμές του ΚΤΕΛ εκτός και εντός Μεσσηνίας, αφού φέτος το καλοκαίρι «δεν ξεκίνησε καλά. Η μείωση της επιβατικής κίνησης κυμαίνεται, ανάλογα με τον προορισμό, από 12% έως 15% σε σύγκριση με πέρυσι», αναφέρει ο κ. Μπούρας.
Σημειώνεται πως για να μην υπάρξει ταλαιπωρία των επιβατών, το ΚΤΕΛ έχει φροντίσει να υπάρχει ένας ακόμη υπάλληλος στα εκδοτήρια, ενώ ανοιχτό περισσότερες από 16 ώρες την ημέρα παραμένει το γραφείο Κίνησης. Ν.Κ.
*** ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΗΝΑ ΙΟΥΛΙΟ 2012
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2012/07/23-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2012/07/23-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2012/07/23-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2012/07/23-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012 .-
~** http://snsarfara.blogspot.gr/2012/07/25-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012 .-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2012/07/26-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Μεσσηνιακά και Άλλα Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012 .-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2012/07/26-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Μεσσηνιακά και Άλλα Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.gr/2012/07/27-2012.html , Μεσσηνιακά και Άλλα στην ενημέρωση Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012 ,.-
~** http://snsstamoskal.blogspot.gr/2012/07/27-2012.html , Μεσσηνιακά και Άλλα στην ενημέρωση Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012 ,.-
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012 :
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2012/08/4-5-2012.html , Σαββατοκύριακο 4 και 5 Αυγούστου 2012 πάλι μαζί στο αγιάζι της ενημέρωσης .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2012/08/05-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Μεσσηνιακά και Άλλα Κυριακή 05 Αυγούστου 2012.
~** http://stamos-dynami.blogspot.gr/2012/08/06-2012.html , ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα Δευτέρα 06 Αυγούστου 2012 στο αγιάζι της ενημέρωσης.-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2012/08/07-2012.html , ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα Τρίτη 07 Αυγούστου 2012 στο αγιάζι της ενημέρωσης .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2012/08/07-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 07 Αυγούστου 2012 .-
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2012/08/08-2012.html , Μεσσηνιακά και Άλλα στην ενημέρωση Τετάρτη 08 Αυγούστου 2012.
~** http://snsarfara.blogspot.gr/2012/08/09-2012.html , Μεσσηνιακά και Άλλα στην ενημέρωση Πέμπτη 09 Αυγούστου 2012 .
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2012/08/10-2012.html , ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα Παρασκευή 10 Aυγούστου 2012 στο αγιάζι της ενημέρωσης.-
~** http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2012/08/11-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 11 Αυγούστου 2012 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.gr/2012/08/11-12-2012.html , ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 11 ΚΑΙ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2012 , Στο αγιάζι της ενημέρωσης !!!! .-
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2012/08/12-2012.html , Στο αγιάζι της Κυριακάτικης ενημέρωσης 12 Αυγούστου 2012 ,-
~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2012/08/blog-post.html , Σοφά Λόγια από Σοφούς Ανθρώπους …και Άγιο Όρος ,Κυριακή 12 Αυγούστου 2012 .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/08/13-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012 , ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα ..... Ζήσε την Ελλάδα ...... Αγοράζω Ελληνικά προϊόντα ...Στηρίζω την Ελληνική Οικονομία ..
~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2012/08/13-2012.html , Διαλέγουμε και σας τα γράφουμε Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012 .-
~** http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2012/08/14-2012.html , ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα Τρίτη 14 Αυγούστου 2012 στο αγιάζι της ενημέρωσης .-
***
***
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου