Τρίτη, 7 Απριλίου 2015

ARFARA NEWS Το αγιάζι της ενημέρωσης Μ. Τρίτη 07 Απριλίου 2015

ARFARA  NEWS  ,  Το αγιάζι  της ενημέρωσης ,  Μ. Τρίτη 07  Απριλίου 2015 :
ΕΒΔΟΜΑΔΑ   ΑΓΙΩΝ ΠΑΘΩΝ !

 
~** Χθές Μ. Δευτέρα Βίντεο από Ακολουθία Νυμφίου στον Ι.Ν. Αγίων Θεοδώρων Αρφαρών  :
~* Μ  Δευτέρα Ευαγγέλιο ακολουθίας Νυμφίου στο Αρφαρά 06/04/2015:  http://youtu.be/vXKNsZHOMuM ,
  
~*Μ Δευτέρα Ακολουθία  του Νυμφίου στον Ι Ν  Αγίων Θεοδώρων Αρφαρών 06/04/2015: http://youtu.be/FnpzmjUDq_M ,

~*Μ Δευτέρα Ι Ν  Αγίων Θεοδώρων Αρφαρών 06/04/2015: http://youtu.be/5jHjs13dWp8 ,

Το Θείο φως της Ανάστασης
να΄ χετε για συντροφιά σας
Κι άγγελοι να ΄ναι δίπλα σας
σ΄ όλα τα βήματά σας
καλή ανάσταση σε όλους
***7 Απριλίου 
Μαρτύρων Καλλιοπίου (1), Ακυλίνας, Ρουφίνου διακόνου (†304) και των συν αυτοίς εν Σινώπη Διακοσίων. Οσίου Γεωργίου, μητροπολίτου Μυτιλήνης του «σημειοφόρου» (θ΄ αι.).

(1) Ο άγιος Καλλιόπιος καταγόταν από την Πέργη της Παμφυλίας και έζησε στο χρόνια του μεγάλου διώκτου της Ορθοδοξίας Διοκλητιανού. Σε πολύ μικρή ηλικία έμεινε ορφανός από πατέρα, η ενάρετη όμως μητέρα του Θεόκλεια τον μεγάλωσε και τον γαλούχησε με τα αθάνατα ρήματα της χριστιανικής πίστης. Έτσι στην περίοδο των διωγμών ο νεαρός Καλλιόπιος όχι μόνο δε φοβήθηκε αλλά αντιθέτως εμψύχωνε και παρηγορούσε τούς ολιγόψυχους. Όταν έφθασε στην περιοχή ο έπαρχος Μάξιμος και άρχισε να βασανίζει και να σκοτώνει πολλούς χριστιανούς ο Καλλιόπιος χωρίς κανένα δισταγμό αλλά με την τόλμη και παρρησία που τον διέκριναν παρουσιάσθηκε αυτοβούλως στον έπαρχο να τον προειδοποιήσει ότι θα λογοδοτήσει στο Θεό για τα εγκλήματά τα οποία διαπράττει εναντίον πιστών ανθρώπων. Έξαλλος ο έπαρχος διέταξε να τον συλλάβουν, να τον βασανίσουν και να τον κλείσουν στη φυλακή. Όταν μετά από λίγες ημέρες τον οδήγησαν και πάλι μπροστά στον έπαρχο και ο Καλλιόπιος παρά τις κακουχίες και τα βασανιστήρια ομολόγησε με θάρρος την πίστη του, ο έπαρχος διέταξε την θανάτωσή του. Μαρτύρησε με σταυρικό θάνατο κατά σύμπτωση την Μεγάλη Παρασκευή και έλαβε κατ` αυτό το τρόπο το αμαράντινο στεφάνι του μαρτυρίου.

** 07/04 Απολυτίκιο Αγ. Καλλιοπίου - 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ : https://youtu.be/og4uGHfAQKM ,


*** Μεγάλη Τρίτη: «Αι μωραί παρθέναι» και το τροπάριο της Κασσιανής
      
Σήμερα και σε συνέχεια των προηγούμενων δύο ημερών τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου ενώ η Εκκλησία θυμάται την παραβολή των δέκα παρθένων και την παραβολή των ταλάντων, που διδάσκουν την προνοητικότητα αλλά και την εργατικότητα.
Τι αναφέρει η παραβολή
 Πέντε φρόνιμες και πέντε μωρές παρθένες περιμένουν το Νυμφίο (γαμπρό) να έλθει να παραλάβει τη νύφη. Οι φρόνιμες, που είχαν προνοήσει φρόντισαν να πάρουν μαζί τους λάδι ώστε να έχουν για να φωτίζουν τα λυχνάρια τους. Δεν ισχύει το ίδιο όμως και για τις μωρές, οι οποίες λόγω της αργοπορίας του Νυμφίου αποκοιμήθηκαν. Ετσι όταν ακούγεται η φωνή «Ιδού ο Νυμφίος έρχεται», ψάχνουν να βρουν λάδι για να ανάψουν τα σβησμένα λυχνάρια τους, με αποτέλεσμα να μένουν «εκτός νυμφώνος».
Ο Χριστός συναντά τους Έλληνες
 Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο που διαβάζεται (Κατά Ιωάννην) ο Ιησούς συνεχίζει να διδάσκει, ενώ οι Φαρισαίοι ψάχνουν τρόπους για να τον συλλάβουν. Οι Έλληνες δε έχουν... την τιμητική τους, καθώς αναφέρεται περιστατικό που μερίδα Ελλήνων ζητά να δει τον Ιησού και αυτός αποκρίνεται με τη φράση «ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξαστή ο υιός του ανθρώπου».
Το βράδυ ψάλλεται στις Εκκλησίες ο όρθρος της Μεγάλης Τετάρτης στην υμνολογία του οποίου κεντρικό γεγονός είναι η μεταστροφή της πόρνης που ήρθε και άλειψε με τα μαλλιά της τα πόδια του Ιησού. Το γεγονός αυτό περιλαμβάνει και ένα από τα πλέον όμορφα τροπάρια, αυτό της Κασσιανής, το οποίο είναι από τα πιο δημοφιλή.
Η Κασσιανή ήταν βυζαντινή ποιήτρια που έζησε τον 9ο αιώνα μ.Χ. Επειδή δεν την επέλεξε ως σύζυγό του ο αυτοκράτωρ Θεόφιλος, έγινε μοναχή και αφιερώθηκε στη λατρεία του Θεού και την ποίηση.
Το ιστορικό, όπως περιγράφεται από τους βυζαντινούς χρονικογράφους Συμεών Μάγιστρο, Ιωάννη Ζωναρά και Λέοντα Γραμματικό αναφέρει πως η μητέρα του αυτοκράτορα Θεόφιλου, ακολουθώντας την οικογενειακή παράδοση για την εκλογή νύφης, προσκάλεσε το 820 μ.Χ. στην Αυλή τις ωραιότερες και επιφανέστερες κόρες της αυτοκρατορίας. Δώδεκα «κάλλιστοι παρθέναι» ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση και κατέφθασαν στο Παλάτι. Μετά την υποδοχή τους από τη μητέρα του αυτοκράτορα, η μητέρα του Ευφροσύνη του έδωσε εντολή να δώσει το χρυσό μήλο σ' εκείνη που θα επέλεγε για σύζυγό του.
~ Ο νεαρός αυτοκράτωρ θαμπώθηκε από την ομορφιά της Κασσιανής και θέλοντας να δοκιμάσει την ευφυΐα της τη ρώτησε: «Ως άρα δια γυναικός ερρύη τα φαύλα» δηλαδή ότι «από τη γυναίκα ξεκινούν τα κακά πράγματα», υπονοώντας την Εύα και το προπατορικό αμάρτημα. Ομως η Κασσιανή αποστόμωσε τον Θεόφιλο ανταπαντώντας του «αλλά και δια γυναικός πηγάζει τα κρείττω», δηλαδή ότι «και από τη γυναίκα πηγάζουν τα καλύτερα, τα ευγενέστερα», υπονοώντας την Παναγία και τη γέννηση του Χριστού.
- Η απάντηση κακοφάνηκε στον αυτοκράτορα που αποφάσισε να «τιμωρήσει» την Κασσιανή, δίνοντας το χρυσό μήλο στην ωραία, αλλά σεμνή Θεοδώρα.
Το Τροπάριο της Κασσιανής
 Κύριε, ἡ ἐν πολλαῖς ἁμαρτίαις περιπεσοῦσα γυνή,
τὴν σὴν αἰσθομένη θεότητα, μυροφόρου ἀναλαβοῦσα τάξιν,
ὀδυρομένη, μύρα σοι, πρὸ τοῦ ἐνταφιασμοῦ κομίζει.
Οἴμοι! λέγουσα, ὅτι νύξ μοι ὑπάρχει, οἶστρος ἀκολασίας,
ζοφώδης τε καὶ ἀσέληνος ἔρως τῆς ἁμαρτίας.
Δέξαι μου τὰς πηγὰς τῶν δακρύων,
ὁ νεφέλαις διεξάγων τῆς θαλάσσης τὸ ὕδωρ
 κάμφθητί μοι πρὸς τοὺς στεναγμοὺς τῆς καρδίας,
ὁ κλίνας τοὺς οὐρανοὺς τῇ ἀφάτῳ σου κενώσει.
Καταφιλήσω τοὺς ἀχράντους σου πόδας,
ἀποσμήξω τούτους δὲ πάλιν τοῖς τῆς κεφαλῆς μου βοστρύχοις
 ὧν ἐν τῷ παραδείσῳ Εὔα τὸ δειλινόν,
κρότον τοῖς ὠσὶν ἠχηθεῖσα, τῷ φόβῳ ἐκρύβη.
Ἁμαρτιῶν μου τὰ πλήθη καὶ κριμάτων σου αβύσσους
 τίς ἐξιχνιάσει, ψυχοσῶστα Σωτήρ μου;
Μή με τὴν σὴν δούλην παρίδῃς, ὁ ἀμέτρητον ἔχων τὸ ἔλεος.
Η μεταφορά του ύμνου από τον Φώτη Κόντογλου:
Κύριε, η γυναίκα που έπεσε σε πολλές αμαρτίες,
σαν ένοιωσε τη θεότητά σου,
γίνηκε μυροφόρα και σε άλειψε με μυρουδικά
 πριν από τον ενταφιασμό σου κι έλεγε οδυρόμενη:
Αλλοίμονο σε μένα, γιατί μέσα μου είναι νύχτα κατασκότεινη και δίχως φεγγάρι,
η μανία της ασωτείας κι ο έρωτας της αμαρτίας.
Δέξου από μένα τις πηγές των δακρύων,
εσύ που μεταλλάζεις με τα σύννεφα το νερό της θάλασσας.
Λύγισε στ’ αναστενάγματα της καρδιάς μου,
εσύ που έγειρες τον ουρανό και κατέβηκες στη γης. Θα καταφιλήσω τα άχραντα ποδάρια σου,
και θα τα σφουγγίσω πάλι με τα πλοκάμια της κεφαλής μου•
αυτά τα ποδάρια, που σαν η Εύα κατά το δειλινό,
τ’ άκουσε να περπατάνε, από το φόβο της κρύφτηκε.
Των αμαρτιών μου τα πλήθη και των κριμάτων σου την άβυσσο,
ποιος μπορεί να τα εξιχνιάση, ψυχοσώστη Σωτήρα μου;
Μην καταφρονέσης τη δούλη σου,
εσύ που έχεις τ’ αμέτρητο έλεος.
Video : Tο τροπάριο της Κασσιανής , https://youtu.be/o6FZfbZY7SA ,
 
*** Όταν το παρόν είναι το παρελθόν…
      
Η φωτογραφία με το χαμόσπιτο και την ελληνική σημαία είναι από κάπου στο ύψος της Κεντρικής Αγοράς στην Καλαμάτα. Το κτήριο-ερείπιο μεταφορικά είναι η πατρίδα, η πόλη που ζούμε.
Όταν το παρόν στην Ελλάδα είναι το παρελθόν, αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα δεν έχει μέλλον! Η χώρα είναι σε χρεοκοπία, όχι μόνο υλικά, αλλά και ηθικά. Και όταν η ηθική του παρόντος στη χώρα μου είναι η απάτη, η οποία τιμωρείται - όταν την πιάσουν - με ποινή αναστολής, τότε η ατιμία ξεπουλάει την ανθρωπιά του Έλληνα.
Κάθε μέρα χάνουμε την αισθητική και την ηθική μας - αυτά περιέργως πάνε μαζί...
Η μόνη μας ελπίδα είναι το άτομο: ο Κώστας, ο Γιάννης (με δύο ν), η Μαρία, η Άννα...   Α.Π. 

*** Να διαλυθεί ο παράνομος και επικίνδυνος καταυλισμός ζητά ο Π. Νίκας
     
Ο Δήμος Καλαμάτας επιμένει στην προσπάθειά του να διαλυθεί ο αυθαίρετος και παράνομος οικισμός που αθίγγανοι έχουν ανεγείρει στην Αγία Τριάδα, με στόχο να ζήσουν και αυτοί οι συμπολίτες μας σε καλύτερες συνθήκες, αλλά και να παύσει να υφίσταται ένα κέντρο από όπου πηγάζουν έκνομες ενέργειες.
Σε συνέντευξη Τύπου χθες το μεσημέρι, ο δήμαρχος Π. Νίκας τόνισε πως για τα αυθαίρετα κτίσματα που αθίγγανοι έχουν ανεγείρει πίσω από το πρώην Πολυκλαδικό Λύκειο, στην Αγία Τριάδα, έχει μιλήσει «πολλές φορές, χωρίς αποτέλεσμα δυστυχώς – και ξέρετε ότι εμένα μου αρέσει το αποτέλεσμα. Ο Δήμος αφέθηκε μόνος του στον αγώνα για την κατάργηση, την κατεδάφιση του αυθαίρετου οικισμού και τη μετακίνηση των αθιγγάνων».
Γνωστοποίησε, δε, πως άμεσα θα αρχίσει ο νέος κύκλος συναντήσεων του Δήμου Καλαμάτας για το ζήτημα, καθώς ο ίδιος θα επισκεφθεί τον υπουργό Εργασίας, Πάνο Σκουρλέτη, που έχει στην αρμοδιότητά του τα προνοιακά ζητήματα.
Σχετικά ο δήμαρχος είπε τα εξής: «Θα του ζητήσω συγκεκριμένα πράγματα, κυρίως να προσυπογράψει την εισήγηση του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ, για να δοθούν στο Δήμο Καλαμάτας κατά χρήση τα δύο οικόπεδα που έχει ο ΟΑΕΔ, που αποτελούν και το κέντρο του προβλήματος.
Χαίρομαι για την πληροφορία που έλαβα ότι η Επιτροπή, υπό προϋποθέσεις, κρίνει κατάλληλο το χώρο της Μπιρμπίτας. Αυτό είναι προϋπόθεση για την έκδοση απόφασης από τη Γενική Γραμματεία Αποκεντρωμένης Διοίκησης, για να χρησιμοποιηθεί ο χώρος αυτός για την εγκατάσταση των αθιγγάνων.
Εξυπακούεται ότι η συνδρομή που μας είχε δοθεί, θεωρούμε ότι συνεχίζει να υπάρχει και μ’ αυτήν την κυβέρνηση, όσον αφορά στους 65 οικίσκους και για τη βελτίωση των υποδομών ή την αντικατάσταση κατεστραμμένων υποδομών στην περιοχή της Μπιρμπίτας. Δεν είναι πολύ μεγάλο το κόστος.
Μαζί μ’ αυτά, είχαμε και το ζήτημα της εμπορίας ναρκωτικών, το οποίο έχει αναφορά στη συγκεκριμένη περιοχή, οι κάτοικοι το καταγγέλλουν συνεχώς, δηλαδή έχομε και παρανομία ή έχει μετατραπεί αυτός ο παράνομος και αυθαίρετος οικισμός σε κέντρο εκνόμων πράξεων, ακραίων αντικοινωνικών πράξεων».

***  Το νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
      
Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Παιδείας το νέο σύστημα εισαγωγής για τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ που θα ισχύσει το σχολικό έτος 2015-16.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι λόγοι για τους οποίους το υπουργείο θα προβεί σε νέες νομοθετικές ρυθμίσεις όσον αφορά το εξεταστικό σύστημα είναι οι εξής:
1) Με το σύστημα του Νέου Λυκείου, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης είχαν δυνατότητα πρόσβασης σε πολύ περιορισμένο αριθμό τμημάτων, αφού οι επιλογές τους περιορίζονταν μόνο σε ένα επιστημονικό πεδίο. Εξαιτίας αυτού του εγκλωβισμού των υποψηφίων σε πολύ μικρό αριθμό τμημάτων, θα αποκλείονταν χιλιάδες νέοι και νέες από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, παρότι μπορεί να είχαν επιτύχει υψηλή βαθμολογία στις εξετάσεις. Παράλληλα, αυτή η ρύθμιση θα έπληττε εκτός από τους μαθητές/τριες και τα ίδια τα Πανεπιστήμια, καθώς ήταν εξαιρετικά πιθανό να στερούνταν φοιτητές/τριες με πολύ υψηλές επιδόσεις, οι οποίοι δεν θα κατάφερναν να εισαχθούν στο ένα και μοναδικό επιστημονικό πεδίο στο οποίο μπορούσαν να είναι υποψήφιοι.
2) Υπήρχαν όμως και σοβαροί τεχνικοί λόγοι που επέβαλαν τις νέες ρυθμίσεις. Λόγω καθυστέρησης του έργου των επιστημονικών επιτροπών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που είχε σημειωθεί ήδη πριν από την αλλαγή της ηγεσίας του ΥΠΟΠΑΙΘ, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η σύνταξη των προγραμμάτων σπουδών όλων των μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Νέου Λυκείου και δεν έχουν καν ξεκινήσει οι διαδικασίες συγγραφής και κρίσης των αντίστοιχων σχολικών εγχειριδίων. Συνεπώς, δεν είναι εφικτή η εφαρμογή της νομοθεσίας του Νέου Λυκείου για τη Γ΄ Λυκείου. Να σημειωθεί ότι σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία και ακόμα περισσότερο σε αυτήν την τάξη απαιτείται έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία των μαθητών/τριών καθώς και έγκαιρη και επαρκής ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν τη διδασκαλία νέων προγραμμάτων σπουδών και σχολικών εγχειριδίων.
3) Επίσης δεν ήταν δυνατόν να διατηρηθεί ανέπαφο το σύστημα εισαγωγής της φετινής Γ΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Δ΄ Εσπερινού ΓΕΛ -για τις οποίες υπάρχουν βέβαια εγκεκριμένα προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια- επειδή θα αιφνιδιάζονταν οι υποψήφιοι του σχ. έτους 2015-16 για τους εξής λόγους: ενώ γνώριζαν ότι θα έδιναν Πανελλαδικές εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα, θα έπρεπε να προετοιμαστούν για έξι (6) ή επτά (7) και βέβαια οι υπάρχουσες Κατευθύνσεις (Θεωρητική, Θετική και Τεχνολογική) απαιτούσαν διαφορετικό συνδυασμό πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων για τα επιστημονικά πεδία από εκείνον που τους είχε ήδη ανακοινωθεί. Για παράδειγμα, οι υποψήφιοι των Ιατρικών σχολών σύμφωνα με το σημερινό σύστημα θα έπρεπε να εξετασθούν υποχρεωτικά και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ενώ αυτό το μάθημα δεν περιλαμβανόταν στα τέσσερα μαθήματα που τους είχαν γίνει ήδη γνωστά ως πανελλαδικώς εξεταζόμενα για αυτές τις σχολές. Με τις νέες ρυθμίσεις είναι στη δική τους επιλογή αν θα εξετασθούν και στα Μαθηματικά, για να αυξήσουν τα επιστημονικά πεδία πρόσβασης.
4) Επιπλέον, στο ισχύον μέχρι φέτος σύστημα εισαγωγής έχουν παρατηρηθεί στρεβλώσεις που θεωρήθηκε αναγκαίο να αντιμετωπισθούν, όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα να εισαχθεί κάποιος σε Χημικό τμήμα, χωρίς να έχει διδαχθεί και εξετασθεί στο μάθημα της Χημείας Κατεύθυνσης.
Ο στόχος της νέας νομοθετικής ρύθμισης είναι να θεραπευτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κενά και οι δυσλειτουργίες του πρόσφατα νομοθετημένου συστήματος εισαγωγής, καθώς και του ισχύοντος μέχρι σήμερα. Διευκρινίζεται ότι οι ρυθμίσεις για τα ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί, επειδή αναμένεται η σχετική πρόταση του ΙΕΠ, όπως προβλέπει ο νόμος.
Πιο συγκεκριμένα:
  1. Όσον αφορά στη δομή του ωρολογίου προγράμματος διαμορφώνονται τρεις ομάδες προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Συνολικά οι μαθητές/τριες θα παρακολουθούν 32 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στη Γ τάξη του Ημερήσιου ΓΕΛ και 25 ώρες στη Δ΄ τάξη του Εσπερινού ΓΕΛ.
  2. Για όλα τα γνωστικά αντικείμενα (Μαθήματα Γενικής Παιδείας, Μαθήματα Προσανατολισμού και Μαθήματα Επιλογής) θα ακολουθηθούν προγράμματα σπουδών ήδη εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που αντιστοιχούν σε επίσης ήδη εγκεκριμένα σχολικά εγχειρίδια. Ειδικά για τα Λατινικά Θεωρητικού προσανατολισμού και τη Χημεία Θετικού προσανατολισμού επιστημονικές ομάδες που έχουν συγκροτηθεί εργάζονται για την προσαρμογή της διδακτέας ύλης, καθώς η διδασκαλία τους δεν προβλεπόταν στο πρόγραμμα του Νέου Λυκείου για τη φετινή Β΄ Τάξη.
  3. Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Μαθημάτων Προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου συνολικά περιλαμβάνει 15 ώρες. Τα διδασκόμενα μαθήματα είναι πέντε (5) αλλά δεν είναι και τα πέντε πανελλαδικώς εξεταζόμενα. Ανά ομάδα προσανατολισμού το πρόγραμμα είναι το εξής:
Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΡΧΑΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΝΟΛΟ
  Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
 
ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
ΣΥΝΟΛΟ
Διδασκόμενα Μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
 
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΝΟΛΟ
  1. Τα Επιστημονικά πεδία ορίζονται ως εξής:
1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Σπουδές)
2ο Επιστημονικό πεδίο (Τεχνολογικές και Θετικές Σπουδές)
3ο   Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Υγείας και Ζωής)
4ο   Επιστημονικό πεδίο (Παιδαγωγικές Σπουδές)
5ο   Επιστημονικό πεδίο (Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής)
Με υπουργική απόφαση θα καταταχθούν τα Τμήματα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ στα παραπάνω Επιστημονικά Πεδία.
  1. Στις Εξετάσεις Εισαγωγής του σχολικού έτους 2015-16 δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες οι εξής δυνατότητες:
Α) Να δώσουν εξετάσεις σε τέσσερα (4) μαθήματα και να είναι υποψήφιοι/ες σε ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο, όπως προβλεπόταν από το πρόσφατα νομοθετημένο σύστημα εισαγωγής (Ν.4186/2013).
Β) Αν οι υποψήφιοι/ες επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν και ένα 5ο μάθημα (Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού), όπως αυτά περιγράφονται στους πίνακες που ακολουθούν.
  1. Όλοι οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την ομάδα προσανατολισμού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τρία επιστημονικά πεδία το ένα ή τα δύο επιστημονικά πεδία στα οποία θα έχουν πρόσβαση.
  2. Στον υπολογισμό των μορίων, δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα αντιστοιχούν σε ένα Επιστημονικό Πεδίο θα έχουν αυξημένο συντελεστή βαρύτητας, που θα ορισθεί με υπουργική απόφαση.
  3. Στο 4 επιστημονικό πεδίο η πρόσβαση είναι εφικτή από όλες τις ομάδες προσανατολισμού.
Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
Κάθε ομάδα Προσανατολισμού έχει τρία κοινά μαθήματα που απαιτούνται σε όλα τα επιστημονικά πεδία όπου έχει πρόσβαση η Ομάδα Προσανατολισμού. Το τέταρτο μάθημα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Με ένα διαφορετικό τέταρτο μάθημα ανοίγεται η δυνατότητα πρόσβασης σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο. Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού παρέχει τρεις επιλογές από τις οποίες κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μία ή δύο.
Τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά ομάδα προσανατολισμού και ανά επιστημονικό πεδίο περιγράφονται αναλυτικά στους πίνακες που ακολουθούν:
  Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:
Α) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Λατινικά της Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 1 Επιστημονικό Πεδίο.
Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3 Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4 Επιστημονικό Πεδίο.
















Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:
Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στα Τμήματα του 2 Επιστημονικού Πεδίου.
Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 3 Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4 Επιστημονικό Πεδίο.

Σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα:
Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3 Επιστημονικό Πεδίο.
Β) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Κατεύθυνσης, τότε έχουν πρόσβαση στο 4 Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), τότε έχουν πρόσβαση στο 5 Επιστημονικό Πεδίο.
Τέλος, το υπουργείο παιδείας σημειώνει πως το σύστημα Εξετάσεων Εισαγωγής που περιγράφηκε στις παραπάνω παραγράφους σχεδιάστηκε ως μεταβατικό σύστημα, για να αντιμετωπίσει ελλείψεις, κενά και στρεβλώσεις τόσο του συστήματος του Νέου Λυκείου όσο και του ισχύοντος σήμερα εξεταστικού συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υπήρχαν πάρα πολλοί αντικειμενικοί περιορισμοί, που δεν επέτρεπαν την επιδίωξη ενός σχεδιασμού εκ του μηδενός. Όμως δίνει σαφώς περισσότερες ευκαιρίες στους υποψήφιους της επόμενης σχολικής χρονιάς από εκείνες που έδινε το σύστημα του Νέου Λυκείου, χωρίς να αιφνιδιάζει τους μαθητές και τις μαθήτριες και να ανατρέπει τον προγραμματισμό τους.  www.news247.gr .-
 
***  Θετικές εξελίξεις για τις τρεις αναπλάσεις στην Καλαμάτα
     
Θετικά εξελίσσονται και εκτιμάται πως μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για την ανάπλαση των πλατειών Ιερών Ναών Αναλήψεως και Αναστάσεως στην Παραλία, καθώς και του περιβάλλοντος χώρου του Μεγάρου Χορού.
Υπενθυμίζεται πως και στα τρία έργα έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνισμοί και απομένει η υπογραφή των συμβάσεων με τους εργολάβους. Είναι κρίσιμο, δε, να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007 - 2013,  γιατί στο επόμενο (2014 – 2020) δεν προβλέπεται να χρηματοδοτηθούν έργα αναπλάσεων.
Σε περίπτωση που ευοδωθούν οι προσδοκίες, τα προς υλοποίηση έργα αναμένεται να βελτιώσουν ουσιαστικά τόσο τους δύο αύλειους εκκλησιαστικούς χώρους όσο και τον περιβάλλοντα χώρο του Μεγάρου Χορού, έργο ιδιαίτερης σημασίας, αφού θα αλλάξει ουσιαστικά η αισθητική όψη του τοπίου.
Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα - Πελοπόννησος - Ιόνιοι Νήσοι» του ΕΣΠΑ, μετά την υποβολή πρότασης από το Δήμο Καλαμάτας μέσω της ΕΕΤΑΑ, πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2015.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Η συνολική δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 846.000 ευρώ με το ΦΠΑ και ταυτίζεται με την επιλέξιμη δημόσια δαπάνη από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Το φυσικό αντικείμενο της προαναφερθείσας Πράξης αφορά στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας.
Συγκεκριμένα, προβλέπονται, μεταξύ άλλων:
-Βιοκλιματικός σχεδιασμός: Ο σχεδιασμός του χώρου ακολουθεί τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού, καθώς επιλέγονται για δαπεδόστρωση μη ανακλαστικά υλικά και αφήνονται επιφάνειες ελεύθερες (χωρίς δαπεδόστρωση) με φυτοκάλυψη αλλά και με βότσαλο, επιφάνειες που «απορροφούν» τα νερά της βροχής. Τέλος, κατασκευάζεται στο χώρο πέργκολα με κινούμενα σκίαστρα-περσίδες που προσφέρουν ένα «φυσικά κλιματιζόμενο» υπαίθριο χώρο.
-Περίφραξη του αυλείου χώρου του Μεγάρου (με εξαίρεση τη βόρεια πλευρά του) για προστασία του κτηρίου και έλεγχο της προσβασιμότητας.
-Κατασκευή στην οδό Αρτέμιδος εσοχής – λωρίδας προσωρινής στάσης αυτοκινήτων για τη διευκόλυνση της αποβίβασης - επιβίβασης του κοινού.
-Για τη σύνδεση του χώρου του Μεγάρου με τον κεντρικό ιστό της πόλης διαμορφώνεται ζώνη κίνησης πεζών στο νότιο και βόρειο τμήμα του ευρισκόμενου επί του ποταμού Νέδοντα δημοτικού χώρου στάθμευσης
-Μονοδρόμηση με κατεύθυνση ανατολή – δύση του δημοτικού δρόμου στα νότια. Δημιουργία θέσεων στάθμευσης και διευρυμένου πεζοδρομίου
-Όπου υπάρχει υψομετρική διαφορά, η προσβασιμότητα ΑΜΕΑ από τον περιβάλλοντα χώρο του Μεγάρου Χορού προς το κτήριο διασφαλίζεται από ράμπες         -Ζώνες όδευσης τυφλών.       Του Αντώνη Πετρόγιαννη

***  Φωτογραφίες της Καλαμάτας στο Instagram του «Θάρρους»
      
Την ευκαιρία να βλέπουν φωτογραφίες από διάφορα σημεία της Καλαμάτας αλλά και της Μεσσηνίας έχουν πλέον όσοι διαθέτουν λογαριασμό στο Instagram και ακολουθούν τον λογαριασμό της εφημερίδας στο Instagram.
Δείτε πιο κάτω κάποιες από τις φωτογραφίες που έχουμε δημοσιεύσει μέχρι σήμερα και αυτή είναι μόνο η αρχή για τη νέα μας επικοινωνία.
 

*** Ποδηλατώντας στην πόλη...
       
Απόσπασμα από χθεσινό μονόλογο - περιπέτεια φίλου: «Ποδηλατείς προσεκτικά. Πας δεξιά πάντα, δεν ελίσσεσαι σα μουρλός, σταματάς σε όλα τα φανάρια και δεν πηγαίνεις ανάποδα σε μονόδρομους. Ποδηλατείς με ευθύνη για ένα και μόνο λόγο. Θέλεις να ποδηλατήσεις και αύριο, αν θα έχει λιακάδα, και μεθαύριο και γενικώς. Θέλεις να γυμναστείς, θέλεις να νιώσεις την ελευθερία που σου προσφέρει το υπέροχο αυτό μέσο, θέλεις να σβήσεις τη γεμάτη μέρα από το κεφάλι σου.
Κι έρχεται η στιγμή του μ@λ@κ@ που θα ανοίξει την πόρτα χωρίς να κοιτάξει ή που θα κόψει απότομα δεξιά, μόλις 1 μέτρο από σένα και θα κοκαλώσει το αυτοκίνητο, γιατί απλά μιλούσε στο γ@μ@μ@νο το κινητό και δε σε έχει δει.
Και κοκαλώνει τα φρένα και πέφτεις. Και χτυπάς, όχι πολύ, πιο μεγάλη είναι η τρομάρα, αλλά χτυπάς. Κι εκείνος χαμπάρι. Όσο σε μαζεύουν οι έκπληκτοι περαστικοί κι εσύ προσπαθείς να καταλάβεις τι έγινε, αν χτύπησες, αν χάλασε το ποδήλατο, αν σκίστηκαν τα ρούχα σου, από πού τρέχουν τα αίματα, εκείνος συνεχίζει ατάραχος να μιλά στο κινητό.
Και σας βλέπω συνέχεια - μα συνέχεια - που οδηγείτε με το κινητό στ αυτί. Συνέχεια. Ή που τσακώνεστε μέσα στο αμάξι. Ή που βάφεστε εν κινήσει. Η άλλη έβγαζε τα φρύδια της εν κινήσει. Ή που περνάτε Stop χωρίς καν να κοιτάξετε. Και κάποια μέρα θα σκοτώσετε κάποιον, γιατί απλά δε θα τον πάρετε χαμπάρι. Και μέσα στην ένταση που αισθάνομαι τώρα, σας εκλιπαρώ. Μη μιλάτε με τα κινητά στο αυτοκίνητο. Μην αποσπάτε την προσοχή σας. Βάλετε ένα γ@μ@μ@νο hands free, δωρεάν τα δίνουν με τα κινητά εδώ και χρόνια. Συνέλθετε».   Α.Π. 
 
*** Καλαμάρι γίγας στην παραλία της Καλαμάτας (φωτογραφίες και βίντεο)
       
 
Ένα καλαμάρι βάρους 9 κιλών έπιασε σήμερα ο ερασιτέχνης ψαράς Ευστάθιος Αλαγάς, με σφαλάγγια λίγα μέτρα μακριά από την ακτή της Καλαμάτας και πιο συγκεκριμένα στο ύψος του ξενοδοχείου Filoxenia.
Όπως είναι λογικό το μέγεθος του καλαμαριού έχει προκαλέσει ενθουσιασμό και μαγνητίζει τα βλέμματα των φίλων τον κυρίου Ευστάθιου.
video  :  Καλαμάρι γίγας- Καλαμάτα , https://youtu.be/TjVtlT_XfKo .-

***

***  BINTEOΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ...ΒΙΝΤΕΟΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:  
1. - Stamatios Skoulikas =  Stamatios Skoulikas  ,
http://www.youtube.com/stamos01 ,   4109 video. - 4141.-    Σταματης Σκουλικας                    
2. - Stamos Skoulikas =        Stamos Skoulikas  
http://www.youtube.com/stamatios01   2444    video.-  2479.-                 https://plus.google.com/+stamatios01/posts  ,.-   
σταμος σκουλικας ,  
3. - Vlasis Skoulikas =   Vlasis Skoulikas , +Stamos ,.
http://www.youtube.com/vlasiskal , =      2 425   video.-  2408.-                  https://plus.google.com/u/0/+VlasisSkoulikas/posts?csrc=yt&cfem=1  ,.- - βλάσης σκούλικας ,
Σύνολον                                        8968  βίντεο   .-
https://plus.google.com/+StamatiosSkoulikas/posts .- = Stamatios Skoulikas - Google+ ,.-
  http://facebook.com/home.php?=home?#!/?ref=home  , 3928.-    https://www.facebook.com/stamatios.skoulikas ,
https://www.facebook.com/profile.php?id=1037492258 , 379. -   https://www.facebook.com/stamatios.n.skoulikas ,
https://www.facebook.com/arfarakalamatasmessinias   , = ARFARA MESSINIAS    955/ 1000.. –   Arfara Kalamatas Messinias | Facebook    *** https://www.facebook.com/SYLLOGOS.ARFARON.AG.THEODOROI , «ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ «ΑΡΦΑ ΡΩΝ.-   361 .-       https://twitter.com/  ,   Skoulikas
@stamos01                                      
*** http://www.twitter.com/stamos01/  , 685/502/28 , 20,5  χιλ./261 / 11 .-  *** http://www.messinia.net.gr/index.php/ekdiloseis/item/1328 , .=  http://www.messinia.net.gr / .-   ~ https://www.facebook.com/pages/agios-floros/257560450948935 368  ΑΓΙΟΣΦΛΩΡΟΣ  .- www.erroso.gr , .-                                           
ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ,
http:// arfara-messinias-news.blogspot.com ,
stamos-dynami  ,
http://dimmetop.arfara.blogspot.com  ,
Arfara-Messinias  ,
Arfara-Messinias 1 - FOTOS  ,
http://dimmetop.arfara.blogspot.com  ,
Arfara-Messinias 2  ,
http://arfara-messinias-stamos-2010   ,               ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΡΦΑΡΩΝ: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009099756378 , 12/17.-                                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009016280105 .- = Βρωμόβρυσης  Σύλλογος ΔΑΓΡΕ 73/140 .-
~    ΑΠΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ  2015                                           
 ~ARFARA NEWS ARFARA NEWS  Παρασκευή  27  Μαρτίου  2015    : http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2015/03/arfara-news.html .-     
~Αθλητικό Σαββατο-κύριακο 28  και  29  Μαρτίου  2015  : http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2015/03/28-29-2015.html .-
~ Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Σάββατο  28  Μαρτίου  2015 :   ARFARA NEWS  : http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2015/03/28-2015.html .-
~ Επιλογές Θεμάτων  ποικίλου ενδιαφέροντος Σάββατο 28/03/2015  : http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2015/03/28032015.html .-
~ Γαλατάσαράϊ- Παναθηναϊκος 84-86 27/03/2015 P1010779 , ΕΠΙΛΟΓΕΣ 1 ,  Γαλατάσαραϊ- Παναθηναϊκός 84-86  27/03/2015   : http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2015/03/84-86-27032015-p1010779.html .- 
~ ARFARA NEWS - ΕΠΙΛΟΓΕΣ 1 Γαλατάσαράϊ- Παναθηναϊκος 84-86 27/03/2015 P1010779   :  http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2015/03/84-86-27032015-p1010779.html .-
~ ARFARA NEWS Κυριακή 29  Μαρτίου  2015  : http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2015/03/arfara-news-29-2015.html  .-
~ ARFARA NEWS Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015  : http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2015/03/arfara-news-30-2015.html .-
~ Το αγιάζι της ενημέρωσης   Δευτέρα  30  Μαρτίου  2015 : http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2015/03/30-2015.html .- 
~ ARFARA  NEWS  Ειδήσεις  ενημέρωση Τρίτη  31  Μαρτίου  2015  :  http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2015/03/arfara-news-31-2015.html .-
~ ARFARA NEWS Η Εφημερίδα  μας Τρίτη 31 Μαρτίου  2015  :  http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2015/03/arfara-news-31-2015.html ,
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΑΠΡΙΛΙΟΥ  2015  :
~ARFARA  NEWS  Ειδήσεις  Ενημέρωση Τετάρτη  01  Απριλίου  2015   : http://snsarfara.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-01-2015.html .-
~ ARFARA NEWS , Ειδήσεις Ενημέρωση , Πέμπτη  02  Απριλίου  2015 : http://stamos-dynami.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-02-2015.html , .-
~ ARFARA NEWS Ειδήσεις Ενημερώσεις  Παρασκευή 03   Απριλίου  2015 : http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-03-2015.html .-
~ARFARA  NWES   Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης ,  Παρασκευή  03  Απριλίου  2015   :  http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2015/04/arfara-nwes-03-2015.html .-
~ ARFARA NEWS  Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης , Σάββατο  04  Απριλίου  2015:  http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-04-2015.html .-
~Αθλητικό Σαββατοκύριακο  04  και  05  Απριλίου  2015 : http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2015/04/04-05-2015.html .-
~ARFARA  NEWS  Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης , Κυριακή  05  Απριλίου  2015  : http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-05-2015.html .-
~ Ειδήσεις  Ενημέρωση  Κυριακή  05  Απριλίου  2015  : Σήμερα  Κυριακή των Βαϊων  !   : http://snsstamoskal.blogspot.gr/2015/04/05-2015.html ,
ARFARA  NEWS Το  αγιάζι της ενημέρωσης , Μ. Δευτέρα 06  Απριλίου  2015 : http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-06-2015.html .-
~  ARFARA  NEWS  ,  Το αγιάζι  της ενημέρωσης ,  Μ. Τρίτη 07  Απριλίου 2015 :
ΕΒΔΟΜΑΔΑ   ΑΓΙΩΝ ΠΑΘΩΝ !   : http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2015/04/arfara-news-07-2015.html .-
 ~
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου